SAMBUNGAN SEMALAM

Aku tak tau apa yang aku nak, apa yang aku rasa sekarang ni. Sejujurnya aku buntu, BUNTU. Dengan yang sekarang ni aku buat benda yang sama dengan apa yang aku buat dulu. Sebijik sama, even more worse. Sekarang ni dia tak tau apa yang aku buat, but if she know about it ?? what should i do ??

Make the same decision? or just stop. Being alone, maybe it's okay, but people around me will talk about me. Tak sampai setahun orang lain lagi. Mana aku nak letak air muka aku. Yes, memang aku jenis yang hati batu, tak pernah kesah dengan apa yang orang buat dengan aku, apa yang orang nak kata pasal aku, aku tak pernah kesah semua itu, tak pernah ambil hati pun.

But apa yang dia akan rasa, orang pastikan akan berkata pasal dia. Biarlah aku yang sakit, jangan orang lain yang sakit. Aku ada tanya seorang kawan aku pasal benda ni, dia kata better aku tinggalkan dia buat masa sekarang, jadi kawan sehingga pelamin, dia kata jika aku percaya dengan jodoh i should leave her.

I don't know what should do.Should I leave her? Although we only a few month in the relationship but a lot of sweet memories that we've been made. Aku betul-betul buntu sekarang ni.

Comments

Popular Posts