RINDU

I GOT A STORY .........

Hai, Assalamualaikum.... Dah lama tak update story aku kat sini. Selama ni baru aku tau apa erti sebenar rindu, rindu yang sebenar-sebenarnya rindu. Kadang aku terfikir kenapa wujud jarak antara kita dan kenapa kita perlu berjauhan sedangkan kita ada sebab untuk sentiasa dekat dan bersama.

Ada orang kata dalam cinta umur dan jarak hanya nombor, kalau dah cinta walau gunung yang memisahkan tetap akan bersatu. Kadang EGO yang tidak membuat kita mengaku rindu tapi jauh disudut ingin sekali aku menyatakan yang aku amat rindu.

Sebab EGO kita boleh kehilangan orang yang kita sayang, kita boleh menyesal seumur hidup. Ego biar bertempat. Biar aku hilang ego jangan sampai aku kehilangan dia. Cukuplah sekali dan jangan pergi lagi. Tidak rugi kalau kita turunkan ego untuk orang yang kita sayang, ia pasti akan memberi kebahagiaan kepada kita.

Sampai di sini dulu, esok sambung lagi.

Comments

Popular Posts