Happy New Year 2020

Hi guys. Lama x update blog aku ni. Maklum lah busy, busy sebagai student.

Tahun 2020 telah pun berlabuh, aku harap tahun ini lebih baik dari tahun 2019. Tahun 2019 banyak memberi aku pengajaran. Aku ucapkan terima kasih pada yang telah banyak member kenangan kepada ku. Aku berterima kasih sangat2 dengan semua ada dengan aku di setiap jatuh bangun ku di tahun 2019. Aku doakan supaya semua orang yang hadir dalam hidup ku di tahun lepas supaya kekal sihat sentiasa dan berjaya dunia akhirat, Amin. Apa yang lepas biarkan berlalu, kita fokus ke hadapan dan lupakan apa yang lepas.

Tahun 2020 ni aku harap aku dapat memperbaiki diriku. Aku akan cuba yang terbaik untuk mejadi yang terbaik pada tahun ini. Azam aku tahun ini still sama seperti sebelum tahun2 lepas, tidak mau tinggal solat 5 waktu, mau terus istiqomah and aku harap aku disiplinkan diri dalam saving duit. Maklum lah bucket list tahun ni mau pegi Escape Penang.

Ini lah yang mampu untuk aku tulis. Ada masa lagi aku akan menulis lagi
Bye 2019, Hye 2020

Comments

Popular Posts