ASSALAMUALAIKUM, 

Hi guys, lama aku x update blog aku. Dah lama aku x buat story pasal aku.

Harini aku just nk cakap yang aku sangat beruntung dapat kenal seseorang yang mampu terima baik buruk aku. Walau jahat mana pun aku, dia tetap maafkan aku. Aku kadang rasa bersalah sebab dia x patut aku layan sebegitu. Aku happy sangat-sangat dapat kenal dengan dia. Sekarang ni, dialah bestfriend aku, dialah tempat aku luah semua benda. Aku sunyi tanpa dia. Aku nak selalu ada di sampingnya.

Dia lah yang mengajar aku erti kehidupan. Dia ajar aku macam mana nak kuat untuk hadapi semua benda. Tanpa dia aku bukan lah siapa-siapa sekarang ni. Aku just nak cakap yang aku sayang dia sangat. Hanya doa yang akan menentukan takdir kami. Aku harap dia lah orang yang terakhir.


LOVEYOU SAYANG.

Comments

Popular Posts